Najczęściej zadawane pytania

Najczęściej zadawane pytania na temat obsługi aplikacji mobilnej EBO Token PRO. 

  • Wejdź do sklepu Google Play lub App Store – w zależności od używanego systemu
  • Wyszukaj i wybierz aplikację EBO Token PRO
  • Po wybraniu aplikacji , kliknij przycisk „Zainstaluj” – aplikacja zostanie pobrana i zainstalowana na twoim urządzeniu
  • Zainstaluj i uruchom aplikację EBO Token PRO
  • Utwórz nowe konto w EBO Token PRO i/lub zaloguj się na istniejące
  • W bankowości internetowej EBO eBank Online przejdź do opcji Ustawienia > Metody autoryzacji
  • W sekcji EBO Token PRO kliknij przycisk „Paruj” i postępuj według instrukcji na ekranie
  • W zależności od wybranego sposobu parowania, przepisz lub zeskanuj kod w aplikacji EBO Token PRO
  • Potwierdź parowanie w aplikacji EBO Token PRO
  • Potwierdź parowanie w bankowości internetowej EBO eBank Online

Minimalne wymagania sprzętowe to system 5.0 oraz 2 GB ram. Należy jednak pamiętać, że racji na korzystanie z silnych metod szyfrujących aplikacja na wolniejszych urządzeniach ze słabszymi procesorami może działać wolniej.

Dla systemu Adnroid minimalna wymagana wersja to 5.0

Dla systemu iOS minimalna wymagana wersja to 11.0

Dokładamy wszelkich starań aby aplikacja działała na każdym urządzeniu, nie mniej jednak zważywszy na fakt, że na rynku mamy bardzo wiele modeli urządzeń, trzeba brać pod uwagę sytuację, że na jakimś specyficznym modelu aplikacja może nie działać w sposób prawidłowy.

Kod bezpieczeństwa służy do zresetowania hasła / PIN-u do konta, jak również przy jego pomocy można logować się na kolejnych urządzeniach. Jest on bardzo ważny dlatego zalecane jest jego zapisanie i przechowywanie e bezpiecznym miejscu.

Tak, aplikacja EBO Token PRO wymaga stałego połączenia do internetu, ale dopuszczalne są też inne formy połączenia, przykładowo przy pomocy kabla RJ-45.

  • Przejdź do autoryzacji operacji
  • Wpisz kod / zeskanuj kod QR lub przepisz kod w aplikacji EBO Token PRO
  • Potwierdź autoryzację w aplikacji EBO Token PRO
  • Wykonaj wybraną akcję w bankowości EBO eBank Online
  • Należy upewnić się czy urządzenie jest sparowane z kontem w bankowości internetowej EBO eBank Online
  • Jeśli problem nadal występuje, należy skontaktować się z Bankiem

Autoryzacja za pomocą EBO Token PRO jest lepsza, ponieważ jest:

  • Bezpieczna – zastosowane mechanizmy zapewniają szereg zabezpieczeń wykonywanych operacji
  • Szybka – zasięg telefonii komórkowej nie jest już problemem, więc powiadomienie dociera bez opóźnień
  • Wygodna – obsługa aplikacji jest prosta, a prezentowane dane są przejrzyste. Nie ma również konieczności przepisywania kodu w przypadku skanowania kodu QR

Taka sytuacja dzieje się jeśli użytkownik już wcześniej logował się do aplikacji EBO Token PRO z wybranego urządzenia i ustawił kod PIN, przeinstalowanie aplikacji nie resetuje PIN-u. Należy wpisać PIN jaki był ustawiony podczas pierwszego logowania się na wybranym urządzeniu, albo zresetować PIN przy pomocy kodu bezpieczeństwa.

Należy zainstalować aplikacje EBO Token PRO jeszcze raz na urządzeniu i zalogować się na konto które jest sparowane z bankowością internetową.

Tak powiadomienia push będą działać, do poprawnego działania wymagane jest połączenie z internetem.

Masz inne pytania?

Pobierz na swoją platformę:

Android lub Apple